27 Haziran 2010 Pazar

Tatlı Cadı Selena

Sence Waverly Büyücülerinde rol almanın en güzel tarafı ne?
Dizi ekibi harika insanlardan oluşuyor ve böylece,iş eğlenceye dönüşüyor! Bence dizinin sihirle ilgili olması da çok güzel,çünkü gerçek hayatta asla yapamıyacağım şeyleri yapma fırsatı buluyoruz.

Sette başına gelen,en utanç verici bir olay var mı?
Çekimleri olabildiğince eğlenceli hale getirmeye çalışıyoruz ve sürekli şakalaşıp duruyoruz.David (Justin'i canlandırıyor) bazen çelme takarmış gibi yapıyor,ya da repliklerimizi söylerken komik şeyler fısıldayarak bizi şaşırtmaya çalışıyor.Bazen sözlerimizi karıştırmamak,gerçekten çok zor oluyor!

Kostümler arasında saklamayı düşündüklerin var mı?
Çekimler sırasında giydiğim tüm kıyafetlere bayılıyorum,ama onları alamam.Keşke alabilseydim!

Sette en fazla kiminle zaman geçiriyorsun?
Hımm,genelde hep birlikte takılıyoruz; ama sanırım David'le daha çok zaman geçiriyorum.İkimiz de alışveriş yapmaya,meyveli yoğurt yemeye ve pinpon oynamaya bayılıyoruz!

Çekimlerin olmadığında neler yapıyorsun?
Alışverişe çıkıp bol bol giysi ve takı alıyorum.Deniz kenarında zaman geçirmeye ve dinlenmeye çalışıyorum.

"Another Cindrella Story"nin çekimleri nasıl geçti?
Çok eğlenceliydi.Dans tecrübem olmadığından,film öncesi 2 ay boyunca dans dersleri almam gerekti ve bu da ayrı bir tat kattı.Drew'la birlikte çalışmak da bir harikaydı! O, benim en sevdiğim oyuncu!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder